Endometrioosia sairastavat tekevät Endometrioosiviikon 2018

Endometrioosiviikon aikana on paljon mahdollisuuksia osallistua ja vaikuttaa.

• Pukeudu keltaiseen maanantaina 19.3. ja tunnusta keltaista väriä
  • Lisää Facebookin profiilikuvaasi keltainen tietoisuusnauha
  • Lisää Facebookin profiilikuvaasi Endometrioosiyhdistyksen omia kehyksiä. Tarjolla on keltainen nauha sekä kehys tekstillä elämää endometrioosin kanssa. Tulossa on vielä endometrioosiviikon oma kehys. Löydät kehykset hakusanalla endometrioosi tai endometrioosiyhdistys.
  • Osallistu Endometrioosiyhdistyksen "Elämää endometrioosin kanssa" - kuvakampanjaan. Katso ohjeet sivun alaosasta.
  • Lähetä kiitos hyvästä hoidosta -kortti sille hoitavalle taholle, josta olet saanut hyvää hoitoa. Katso ohjeet täältä
  • Osallistu Endometrioosiviikon tapahtumiin, osallistu avoimiin keskustelutilaisuuksiin tai lähde EndoMarchille.
  • EndoMarch lauantaina 24.3. EndoMarch - Endometrioosikävely järjestetään usealla paikkakunnalla, tarkasta lähin tapahtumapaikkakunta Endometrioosiviikon tapahtumista tai Facebookista.
  • Tietäisitkö jonkun yrityksen, yhteistön tai yhdistyksen, mikä olisi halukas olemaan Endometrioosiviikolla yhteistyökumppanina? Jaa alla olevaa kuvaa tai tiedotetta yhteistyökumppaneille esimerkiksi sosiaalisessa mediassa.

ELÄMÄÄ ENDOMETRIOOSIN KANSSA -KUVAKAMPANJA

OSALLISTUMISOHJEET

Haluamme haastaa sinut mukaan ja kysymme sinulta: millaista on sinun elämäsi sairauden kanssa? Mitkä ovat arjen hyviä hetkiä, paikkoja ja asioita jotka saavat sinut hymyilemään ja akkusi latautumaan? Vai onko sinulla endometrioosin kanssa hankalampi päivä meneillään ja vietät sen tällä hetkellä vilttien alla tai sairaalan päivystyksessä? Me emme halua siloteltuja unelmia, vaan kuulla sinun tarinasi arjesta sairauden kanssa. Lähde siis mukaan levittämään endometrioositietoutta Endometrioosiviikon kunniaksi ja jaa someen kuva tai video Elämästäsi Endometrioosin kanssa!

Käytä kuvassa tägiä: #elämääendometrioosinkanssa #endometrioosiry niin olet mukana viikon kampanjoinnissa!

Sinun panoksesi on tärkeä!