Läheiset mukana tekemässä Endometrioosiviikkoa 2017

Puolison, läheisten ja ystävien tuki endometrioosia sairastavalle on merkittävää. Voit olla tukena pienillä asioilla, huomioimalla vointia sekä tarjoamalla läheisyyttä ja lohdutusta. Isossa roolissa on myös se, kuinka läheiset ymmärtävät sairautta ja osoittavat tukensa kodin ulkopuolella.

Endometrioosiviiikon avulla pyrimme rikkomaan vaikenemisen kulttuuria ja lisäämään tietoisuutta endometrioosista ja naisten seksuaaliterveydestä. Tarvitsemme tähän työhön myös läheisten panosta. Yhdessä olemme enemmän!

Lisäämme tänne materiaalia, jonka avulla voit osaltasi olla mukana tekemässä Endometrioosiviikkoa. Voit jakaa materiaalia somessa, osallistua Pukeudu keltaiseen -päivään maanantaina 20.3., lähteä mukaan EndoMarchille tai lisätä keltaisen tukinauhan Facebookin profiilikuvaasi: https://twibbon.com/support/keltainen-nauha-3

Lataa tästä kuvia, joiden avulla voi mainostaa Moona Oirepäiväkirjaa ja kertoa endometrioosista. Toivomme, että liittäisit kuvan yhteyteen meidät (@endometrioosiry) ja joitain seuraavista aihetunnuksista: #endometrioosi #endometrioosiviikko #menkateisaaestääelämästä #moona.

Osallistumalla osoitat tukesi niin omalle läheisellesi, mutta myös kaikille endometrioosia sairastaville.